duminică, 10 ianuarie 2010

Campaniile sociale, latura sensibila a publicitatii

Campaniile sociale reprezinta in general incercari de a preveni sau de a educa publicul larg in privinta unor probleme care le vizeaza in mod direct existenta. Oameni celebri din intreaga lume au urmarit in ultima perioada sa promoveze anumite valori prin diferite spoturi publicitare care sa ne atraga atentia asupra lucurilor care ne influenteaza viata, cum ar fi viteza excesiva care poate ucide.
In Romania au fost desfasurate diverse campanii pe aceasta tema, printre care “Accidentele se pot întâmpla oricui! Ai mai multă grijă în trafic!” „Viteza distruge vieti”, “Stop accidentelor rutiere. Viata are prioritate”.
Spotul urmator, realizat in 2008, este unul dintre cele mai sugestive, impresionand in special prin modul in care a fost realizat. Accentul pus pe detalii este esential si poate ca acest lucru face diferenta intr-o campanie care incearca sa previna accidentele rutiere pe sosele din Europa.


Urmatorul spot, tragi-comic, desi este unul trist, arata cruda realitate, cine iubeste viteza in trafic, este rasplatit in acelasi mod chiar si dupa moarte.

3 comentarii:

  1. intr-adevar aceasta este cruda realitate care ne inconjoara. viteza excesiva este unul dintre factorii care fac ca mortalitatea in tara noastra sa fie foarte ridicata. poate campaniile de acest fel isi ating scopul si sensibilizeaza conducatorii sa fie mai atenti si sa reduca viteza in trafic

    RăspundețiȘtergere
  2. Mare dar trist adevar in articolul asta, dar asa cum l-ai prezentat tu cu ultimul clip e inspaimantator!!!!macabru!!!mi se face frica :(( (de fapt ma asteptam sa pui ceva in genul :P iti sta in caracter)

    ps:acum imi e si mai frica cand ma urc in masina ireal!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. ce e drept accidentele transpuse in imagini sunt foarte socante, but it happens every day. ar trebui sa vezi si filmuletele cu seat beat-ul.

    RăspundețiȘtergere