joi, 21 ianuarie 2010

Spoturi inspirate vs ciudate

De-a lungul timpului, am vazut o multitudine de spoturi publicitare, unul mai "creativ" ca altul. Au fost spoturi care au placut, spoturi care nu au placut,fiind prezente insa in mintea publicului tocmai pentru acest aspect, spoturi care au socat, fiind interzisa difuzarea lor inainte de anumite ore, spoturi care au ramas pe buzele oamenilor din diverse motive.
Sa nu uitam, insa, acele spoturi care te intriga, spotul pe care vrei sa il urmaresti pana la capat pentru ca are o idee interesanta si vrei sa vezi "deznodamantul", vrei sa vezi ce anume este promovat. Spotul urmator face parte din aceasta ultima categorie, cel putin pentru mine.

Crazy Hand Expressions!! - The funniest videos are a click away
Cati dintre voi v-ati fi dat seama de la inceput, sau chiar de la jumatatea spotului, despre ce este vorba? Personal, cred ca in asta sta creativitatea si frumusetea unui spot: masura in care reuseste sa te faca sa stai atent/a si sa-l urmaresti pana la final.

Pe de alta parte, insa, avem si unele spoturi ceva mai ciudate. Exista chiar si un top al celor mai ciudate 30 de spoturi din anul 2009, ele putand fi vizionate pe site-ul http://adweek.blogs.com/adfreak/the-30-freakiest-commercials-of-2009.html

2 comentarii:

  1. Ideea e ca indiferent ca sunt ciudate sau inspirat reusesc sa atraga atentie. si asa isi indeplinesc scopul

    RăspundețiȘtergere
  2. foarte buna ideea de a face un spot exckusiv cu ajutorul mainilor. inspirat si original, chiar e reusit spotul

    RăspundețiȘtergere